شرایط و ضوابط استفاده از محصولات و خدمات

افرا صنعت

شرایط و ضوابط استفاده از محصولات و خدمات

آخرین تاریخ به روز رسانی: 28 تیر 1400


توجه داشته باشید کلیه اصول و رویه‏‌های  “فروشگاه افرا صنعت” منطبق با قوانین جمهوری اسلامی ایران، قانون تجارت الکترونیک و قانون حمایت از حقوق مصرف کننده است و متعاقبا کاربر نیز موظف به رعایت قوانین است. در صورتی که در قوانین ، رویه‏‌ها و سرویس‏‌های  “فروشگاه افرا صنعت” تغییراتی ایجاد شود، در همین صفحه منتشر و به روز رسانی می شود و شما توافق می‏‌کنید که استفاده شما از سایت به معنی پذیرش این قوانین است.

زمان آماده سازی کالا

مدت آماده سازی محصول مورد نظر شما با توجه به شرایط و نوع کالا متغیر است. اگر سیم پیچی سلف و ترانس به صورت نمونه ای باشد در حدود 2 الی 4 روز و اگر در تعداد بالاتر باشد از قبل با مشتری توافق میشود. در صورتی که یکی از محصولات سایت را سفارش دهید (مانند مبدل و بردها که نیاز به مونتاژ و تست دارند) معمولا 5 روز جهت آماده سازی محصول زمان نیاز است. البته در صورتی که نیاز باشد برای سفارش شما، PCB جدید سفارش داده شود با توجه به اینکه 5 روز زمان برای تهیه PCB صرف میشود، زمان آماده سازی محصول ممکن است به 10 روز نیز برسد. البته شما میتوانید قبل از سفارش با همکاران ما هماهنگ کرده و زمان حدودی را مطلع شوید.

زمان ارسال کالا

اگر سفارش شما فقط شامل هسته های مغناطیسی، سیم، چسب و… (سایر محصولاتی که در صورت موجود بودن زمان آماده سازی آن ها صفر است) باشد، سفارش در روز کاری بعد ارسال خواهد شد. اگر در سفارش شما برد های الکترونیکی و دستگاه ها وجود داشته باشند، با توجه به حجم سفارش زمان ارسال میتواند بین 2 تا 4 روز کاری پس از ثبت سفارش باشد.

زمان تحویل کالا

سفارشات خارج از تهران به وسیله تی پاکس و باربری ارسال خواهند شد، باربری به صورت یک روزه سفارش را در هر جای ایران تحویل میدهد اما هزینه آن بالاتر است، توصیه میشود فقط برای سفارش های بزرگ از آن استفاده کنید. دقت کنید هزینه روش باربری در شهرهایی به غیر از مراکز استان ها بیشتر میشود. روش مرسوم ارسال بسته ها به شهرستان ها توسط تی پاکس است که معمولا 1 الی 2 روز زمان میبرد. حتما در هنگام ثبت سفارش شماره موبایل خود را وارد کنید نه شماره خط ثابت، زیرا کد رهگیری تی پاکس برای گیرنده ارسال میشود. درصورت پاسخگو نبودن مشتری بعد از 2 بار مراجعه یا تماس مامور تی پاکس بسته شما به فروشگاه برگشت خورده و هزینه رفت و برگشت از مشتری دریافت خواهد شد. مرسوله های شهر تهران در همان روز ارسال توسط پیک فروشگاه تحویل داده میشوند. از تاریخ 23 خرداد 1400 هزینه پیک فروشگاه 27000 تومان است که در زمان سفارش از مشتری دریافت میشود و هنگام تحویل کالا مشتری مبلغی به پیک پرداخت نمیکند.

خرابی یا شکستی کالا

اگر کالا در هنگام تحویل به مشتری دچار خرابی یا شکستگی شود مشتری میتواند از سرویس دهنده حمل و نقل درخواست غرامت کند زیرا تمامی مرسوله ها دارای بیمه هستند. همچنین مشتری میتواند کالای آسیب دیده را هنگام تحویل عودت دهد تا دوباره در شرکت آماده و تست گرفته شود و مجددا ارسال شود. اگر مشتری خود تصمیم به ترمیم برد آسیب دیده بگیرد در صورتی خرابی یا کار نکردن دستگاه، افرا صنعت هیچ مسئولیتی ندارد.

لغو سفارش

اگر مشتری یکی از محصولات سایت را سفارش دهد و سپس بخواهد آن را لغو کند اگر تا 6 ساعت بعد از زمان ثبت باشد کل مبلغ سفارش عودت داده خواهد شد اما در غیر این صورت 70 درصد هزینه سفارش عودت داده خواهد شد.

اگر مشتری قصد شرکت در یکی از دوره های آموزشی را داشته باشد و بنا به دلیلی نتواند حضور پیدا کند اگر تا 3 روز قبل از برگزاری دوره اطلاع دهد، کل مبلغ دوره عودت داده خواهد شد اما در غیر این صورت هیچ مبلغی عودت داده نمیشود زیرا ظرفیت این دوره ها محدود است و معمولا افراد زیادی به دلیل نبودن ظرفیت کافی ناچار به شرکت در دوره بعد هستند.

فاکتور رسمی یا غیر رسمی

اگر مشتری از سایت خریداری کند به طور پیش فرض فاکتور غیر رسمی است. در فاکتور غیر رسمی تنها لیست محصولات خریداری شده به همراه قیمت، تاریخ، مشخصات مشتری و مهر تایید شد است. برای خرید با فاکتور رسمی مشتری باید لیست محصولات مورد نظر خود را در پیام رسان واتساپ یا تلگرام و یا از طریق ایمیل به همراه مشخصات کامل شامل کد اقتصادی و شناسه ملی و شماره ثبت یا کد ملی ارسال نموده تا پس از واریز وجه، همراه با محصولات فاکتور رسمی ارائه شود. بدیهی است در هنگام خرید با فاکتور رسمی، 9 درصد مالیات بر ارزش افزوده دریافت خواهد شد.

حق مالکیت

کلیه عناصر موجود در این وب سایت، شامل اطلاعات، اسناد، تولیدات، لوگوها، گرافیک، تصاویر و خدمات، متعلق به افرا صنعت می‌باشد و هیچ شخص حقیقی و حقوقی بدون اجازه کتبی صاحب عناصر مذکور، اجازه کپی کردن، توزیع، نشر مجدد، واگذاری (Download) نمایش، ارسال و انتقال آن‌ها را ندارد.

آخرین اطلاعیه ها

بنابر مصوبه ستاد ملی مبارزه با کرونا تا تاریخ 3 مرداد فعالیت نداریم و از قبول سفارش در این مدت معذوریم. از همراهی شما پیشاپیش سپاسگذاریم.  (28 تیر 1400)

به دلیل ابتلای همه همکاران مجموعه به ویروس کرونا، از تاریخ 14 تیر تا 1 مرداد از پذیرش سفارش معذوریم و با با مشتریانی که سفارشات آنها هنوز تکمیل نشده است جهت عودت سفارش و یا منتظر ماندن تا تاریخ فوق ایمیل ارسال خواهد شد. (13 تیر 1400)

با توجه به بروز ابهام برای برخی مشتریان در رابطه با هزینه های پیک شهری در تهران، از تاریخ 23 خرداد 1400 مبلغ پیک به صورت پیش پرداخت بر روی فاکتور مشتری محاسبه میشود و در زمان تحویل کالا به مشتری، نیازی به پرداخت هزینه به پیک نیست. (23 خرداد)

با توجه به مصوبه ستاد مبارزه با کرونا در تعطیلی برخی مشاغل در این ایام و کاهش 50 درصدی نیروهای کاری، ممکن برخی سفارشات با تاخیر ارسال شوند. (25 فروردین 1400)

آخرین روز ثبت سفارش تاریخ 24 اسفند خواهد بود، کلیه سفارشاتی که بعد از این تاریخ شوند تا بعد از تعطیلات سال نو یعنی 14 فروردین، امکان ارسال، تغییر و یا لغو ندارند. (19 اسفند)

با توجه به محدودیت های اعمال شده توسط ستاد ملی مبارزه با کرونا، از تاریخ 1 آذر تا تاریخ 14 آذر هیچ گونه فعالیتی نداریم. سفارشات ثبت شده بعد از این تاریخ ارسال خواهند شد. (30 آبان)

به دلیل تکمیل بودن ظرفیت تولید تا تاریخ 20 شهریور از دریافت سفارش جدید معذوریم. سفارشاتی که در این بازه زمانی ثبت شوند بعد از تاریخ 20 شهریور ماه در دست انجام قرار خوهند گرفت. (13 شهریور)

به منظور رعایت طرح فاصله گذاری اجتماعی و به دستور ستاد ملی مدیریت بیماری کرونا کلیه سفارشات پس از پایان تعطیلات اعلام شده ارسال میشود. (10 فروردین 99)

error: Content is protected !!